Неделя, 17 Декември 2017
Неделя, 17 Декември 2017
Три "лични" телевизии обслужват 24 часово "тримата лични патриоти на България"

Три "лични" телевизии обслужват 24 часово "тримата лични патриоти на България"

Сидеров, Симеонов и Каракачанов имат свои медии, чиято единствена задача е да бълват хвалебствия за тримата коалиционни партньори на ГЕРБ

Тримата патриота Красимир Каракачанов, Волен Сидеров и Валери Симеонов имат три "лични" телевизии, чиято единствена задача е 24 часовата възхвала на лидерите на ВМРО, Атака и НФСБ.

Става дума за медиите "България 24", свързана с Красимир Каракачанов, Алфа ТВ, свързана с Волен Сидеров и "Атака" и СКАТ ТВ, собственост на Валери Симеонов. 

Телевизия "България 24" съществува от няколко години и се разпространява по кабел, но едва последната година стана по-известна, благодарение на управленската позиция на своя шеф в сянка Красимир Каракачанов. Офисът на медията се намира на 2-я етаж в сграда на ВМРО в близост до Централни хали в София. 

Официално медията на ВМРО се води собственост на компанията „Вижън лаб“ ЕООД на Мартин Христов Христов.

Точният адрес на стратиралата, като интернет телевизия, е столичната улица „Пиротска“ 5. „Вижън лаб“ пък е регистрирана в средата на септември 2014 г. Според източници от партията, „България 24“ се финансира от фондация „ВМРО“, която притежава апетитни имоти в София.

Във фейсбук наскоро се появи официалният профил на телевизията. Медията се зарича, че „Първа информира и първа коментира“, „Без повече медийни марионетки“ и че е „Телевизията без предизборни кампании“, излъчваща само „Независими новини“, „Телевизия без платени политически клипове“, „Новините без манипулация“, пише сайта mignews.info.

Телевизията се излъчва онлайн, в мрежите на кабелните оператори и по сателит.

„България 24″ няма лиценз за ефирен телевизионен оператор, показа справка в СЕМ.

Любопитно е, че почти веднага след създаването си, медията се опита да създаде и първата си новина – че турски холдинг искал да купи КТБ и дори подготвил спасителен план за 1,5 млрд. евро. Анонимната информация разсмя тогава журналистическата гилдия, тъй като трезорът на Цветан Василев вече бе обявен в несъстоятелност.

Според наши източници, именно близката връзка на министъра на отбраната Красимир Каракачанов с банкерът-беглец Цветан Василев и до момента определя част от новините в телевизията, в която чест герой с негативен образ, е депутатът от ДПС Делян Пеевски.

Волен Сидеров и партията му "Атака" пък са горди собственици на кабеларката "Алфа ТВ".

През 2016 година в медията избухна скандал след като Сидеров изгони 11 от служителите си в партийната телевизия.

Тогава те научиха новината за освобождаването си само часове преди Великден. Стана ясно още, че изгонените близо три месеца не са получавали заплати. Оказа се, че 9 от уволнените са били на граждански договори, което им гарантира, че Волен никога няма да им даде дължимите пари. 

Уволнените журналисти изпратиха отворено писмо до медиите, разкривайки подробности за условия и начин на работа в сидеровата телевизия, от което както и се очакваше, не произтече нищо.

В "Кримския период" на Сидеров Алфа ТВ не спираше да бълва проруски новини, действие, което видимо намаля след влизането на "Атака" в изпълнителната власт в коалиция с ГЕРБ.

Лидерът на НФСБ Валери Симеонов е най-старият собственик на "патриотична телевизия" у нас. Телевизия СКАТ има сравнително дълга история, а екипът й е най-нахъсен в пропагандата и защитата на своя бос.

Преди няколко месеца например, по време на скандала на лидера на НФСБ с журналиста Виктор Николаев, екипът на телевизия СКАТ излезе с декларация в защита на вицепремиера, който е и неин създател. Тогава от СКАТ обвиниха другите медии в неспазване на журналистически стандарти, в "лицемерните вайкания" за това, че вицепремиерът е обявил, че ще съди медии, наречени "смешен плач". От телевизията припомниха и колко пъти те са ставали обект на посегателства, но не са получили защита, каквато се е случила след "мнимите заплахи" от страна на Симеонов към Виктор Николаев.

Преди време Велизар Енчев пък припомни, как като работещ в СКАТ ТВ, той и всички останали служители в медията са били принудени да "дарят" определена сума пари на партията на Симеонов НФСБ. Комичното е, че сумата за дарението била осигурена от самия Симеонов, но нарочно дарена от всеки един служител на медията. Още по-комичен е факта, че всеки един служител в СКАТ ТВ дарява една и съща сума и то в един и същи ден. 

NBOX.BG

Свързани статии (по етикет)

Оставете коментар