Четвъртък, 13 Декември 2018

„Вечер на Космоса и авиацията“ в Руския център в София

Посетителите ще могат да изпълнят симулиран полет на първия български авиосимулатор, управлявайки СУ-25, F-18, P- 52, Cessna

„Вечерта на Космоса и авиацията“ ще се проведе на 24 септември, понеделник, в Руския културно-информационен център (РКИЦ) на ул."Шипка" 34 в София.

За любителите на авиацията и далечните пространства е подготвена специална програма.

Посетителите ще могат да изпълнят симулиран полет на първия български авиосимулатор, на който желаещите ще придобият умения за пилотиране и ще се забавляват, управлявайки СУ-25, F-18, P- 52, Cessna и др.

Откриването на " Вечер на Космоса и авиацията" ще започне в 18:30 ч. с прожекцията на документалния филм "Космос", специално създаден за събитието.

От 19 ч. "Университет за деца" ще предложат интересни експерименти от физиката и химията в тематичния раздел "Бъдещето е в природните и технически науки“.

От 20 ч. до 22:30 ч. гостите на събитието ще могат да наблюдават с професионален телескоп звезди и планети в реално време, да гледат през микроскоп и да разгледат изложбената част на събитието, което включва роботика, електроника и научни експерименти.

Бъдещите учени, инженери или просто любители на Космоса и авиацията ги очакват вълнуващи моменти и изненади, включително и в разговор с биолози, които ще ги запознаят с различните форми на живот, които е възможно да бъдат открити на други планети, обещават организаторите.

Билети може да бъдат закупени на мястото на събитието. За деца до 14 г. - 5 лв., за възрастен - 10 лв., за цялото семейство - 20 лв.

Организатори на събитието са РКИЦ и Авиационно-космически форум – България. Фейсбук страницата на събитието може да видите тук.