Четвъртък, 14 Ноември 2019
Четвъртък, 14 Ноември 2019
Джина Стоева: Прочистете организма с плодове, зеленчуци, ядки и кълнове

Джина Стоева: Прочистете организма с плодове, зеленчуци, ядки и кълнове

Много движение – плуване, ходене, фитнес, са задължителни през това време, категорична е певицата

Малко хора знаят, че Джина Стоева освен певица е и професионален спортист. Тя е завършила спортното училище в Русе с профил „лека атлетика“. Перфектната си фигура обаче тя не дължи единствено на активния спорт, с какъвто се занимава от години.

По принцип всяка свободна минута извън записите и участията тя посвещава на движението под каквато и да е форма, като го комбинира с лека прочистваща организма диета. „Ако не тичам или не плувам, ако не се опитвам да карам кану или водно колело, аз просто ходя по много. Сега например, времето е страхотно и всеки ден се качвам на Витоша. Малко известно е, че съм запален планинар и катерач, изкачвала съм много и различни върхове у нас и по света“, споделя тя.

Що се отнася до хранителния режим, Джина не препоръчва гладни диети, а такива, които отстраняват шлаките и по този начин помагат на организма да се прочисти, а обмяната на веществата да се усили. „Макар да изглежда драстична, диетата с плодове, зеленчуци, ядки и кълнове е много здравословна, защото дава енергия на клетките, успокоява нервите, укротява кръвното, подобрява оросяването на мозъка“, хвали я тя.

Певицата съветва за 2 седмици да се спре консумацията на месо, млечни продукти, алкохол, сол, захар и производните им продукти. Според нея – ако имате твърде затлачен с „мръсотии“ организъм, този хранителен режим ще изхвърли шлаките и само за 15 дни е възможно да се смъкнат до 6-8 кг, стига разбира се, и да се движите повече.

 

Плодово-зеленчукова диета с ядки и кълнове

Позволени са: плодове, зеленчуци, всякакви растителни кълнове и зародиши, достатъчно вода

Забранени: месо, млечни продукти, алкохол, сол, захар.

Вариант за дневно меню

Закуска: фреш от моркови (или ябълка или целина, а може и комбиниран), тиквени или слънчогледови семки

Обяд: плодове, зеленчуци, топла вода със сока на един лимон

Вечеря: салата със смлени орехи и слънчогледови семки (но без зехтин и подправки!)

Между храненията се ядат само сурови моркови (може и настъргани).

 

 

Свързани статии (по етикет)

Оставете коментар