Звезди ваят тела със спецдиети

Звезди ваят тела със спецдиети

Отслабването може да бъде и вкусно

Знайно е, че Меката на звездите е Холивуд. Известно е също, че конкуренцията в шоу бизнеса е безмилостна, може шеговито да се илюстрира с част от небезизвестния стих на Вапцаров, написан преди разстрела му: „Борбата е безмилостн жестока, борбата както казват е епиччна. Аз паднах, друг ще ме смени... и толкоз...” И наистина, за да са на върха на десетките престижни световни класации, за да печелят награди, за да са търсени за изяви, участия и съответно – банковите им сметки да набъбват, големите звезди живеят по доста по-различен начин от обикновените хора, макар често популистки да твърдят, че не са никакви звезди (звездите били на небосклона), а обикновени хора. Но много от знаменитостите са истински символи на красотата и съвършенството и създават модел на поведение за цели поколения.

Популярните личности са на гребена на вълната, като спазват определен режим на хранене и ваят съвършени тела с фитнес, други спортове и... „клъцни-срежи”. И всичко това под вещото ръководство на армия от скъпоплатени диетолози, лични инструктори, лекари и пластични хирурзи. Да не забравяме също, че персонални готвачи се трудят върху менютата им.

Nbox избра за вас няколко топ диети на известни личности.

Риба за Джулия Робъртс

Диетата на Джулия Робъртс е изготвена от личния й лекар. Препоръчва се на всеки, който иска да стопи няколко излишни килограма и да влезе във форма. За това обаче трябват и физически упражнения - 20 минути тичане или 1 час ходене пеша дневно!

1-ви ден: 2-3 литра вода, сокът от 1 лимон, 1 грейпфрут и плодове на корем.

2-ри – 9-и ден: Изключва се напълно алкохолът, солта и всички тестени изделия, тоест въглехидратите, като се набляга на белтъчинните храни – яйца, месо, риба, сирене, кашкавал, соя, ядки. Ограничават се зеленчуците, с изключение на краставиците и доматите, но количеството им не бива да е повече от 1 от тези зеленчуци на ден. Колбасите се намаляват до минимум, като на 1 хранене може да се яде по 100 г шунка или луканка. Плодовете се изключват напълно, като на ден може да се пие сокът от 1 лимон, 1 грейпфрут или 1 червен портокал. На едно основно хранене се приемат около 300 – 350 г храна. Месото и рибата трябва да са печени на грил, във фолио, варени или задушени, но не и пържени. Може да се пие чист бульон.

10-и – 24-и ден: Преминава се на разделно хранене! Някои от отделните хранения включват само кисело мляко, а между тях се пие сок от червен портокал.

Ябълкова диета на Пенелопе Крус

Кинозвездата Пенелопе Крус, която успя да отмъкне Том Круз от съпругата му Никол Кидман, вае снага с ябълкова диета. Стек с гарнитура от ябълки и плодова салата със сирене са сред любимите й ястия. А леката зелена салата е сред задължителните храни в ранните й вечери.Когато иска да отслабне, Пенелопе прави двудневна диета с по 1,5 кг зелени ябълки, като ограничава до възможния минимум допълнителните течности – вода и чай без захар се пият само, ако жаждата е непоносима. Количеството ябълки се разпределя на няколко приема. Другият по-лек вариант на диетата й е с кисело мляко, като ябълките се комбинират с млякото в съотношение 1 ябълка:1/2 чаша кисело мляко, разпределени в 5-6 хранения през деня.

За смъкване на килограми звездата от „Ванила Скай” препоръчва следната 6-дневна ябълкова диета:

 1-ви ден: 1 кг ябълки;

2-ри ден - 1,5 кг ябълки;

3-ти ден - 2 кг ябълки;

4-ти ден - 2 кг ябълки;

5-и ден - 1,5 кг ябълки;

6-и ден - 1 кг ябълки.

По време на диетата може да се пие чай (желателно зелен), билкови отвари и чайови, както и да се изяждат по няколко сухара от черен хляб дневно.

„Малко калории” на София Лорен

Според италианската филмова прима тайната на диетите е да се ограничат калориите и да се контролира количеството приемана храна. И понеже спагетите са сред любимите й ястия, тя не се лишава от тях, но съветва да не се злоупотребява със сосове от сметани и сирена, а те да се приготвят с ниско съдържание на мазнини. По време на нейната диета „малко калории”, която се прави за 3 дни, се пият минерална вода, билкови чайове и по чаша прясно изцеден плодов или зеленчуков сок. Ефектът е до 2 кг.

1-ви ден

Закуска: 170 г портокалов сок, 1 твърдо сварено яйце

Обяд: Салата от любимите ви зеленчуци с добавка от 60 г ситно нарязана варена пуйка и нискомаслен настърган кашкавал

Вечеря: 115 гр. спагети с варени скариди и нискокалорично овкусяване, 1 ябълка

 

2-ри ден

Закуска: овесени ядки с прясно мляко

Обяд: Плодова салата с половин чаша нискомаслена извара

Вечеря: 115 гр. спагети с добавка от ситно нарязано варено пиле и постна заливка, 1 круша

3-ти ден

Закуска: тост със сирини или кашкавал

Обяд: 115 гр. зелена салата с варено пиле и лимонов сок

Вечеря: 170 гр. лазаня с нискомаслен кашкавал, голяма салата със зеленчуци по избор, залята с лимонов сок и малко зехтин, праскова или портокал.

Оставете коментар