Вторник, 21 Януари 2020

ndt banner2

Вторник, 21 Януари 2020
Кои са здравословните междинни закуски

Кои са здравословните междинни закуски

Внимавайте какво ядете между основните хранения, заложете на черен шоколад и ядки

В офиса понякога е трудно да съхраняваме храна. Нека да разгледаме няколко предложения за здравословни закуски, които да консумираме между храненията и които можем да държим в шкафчето.

1. Черен шоколад

Това е една, освен вкусна, и здравословна храна, но само когато шоколадът е черен, а не млечен. Различни проучвания доказват, че той носи много ползи за здравето, включително подобряване на настроението и понижаване нивата на кръвното налягане.

2. Пуканки

Пуканките са чудесен начин да заситим глада между основните хранения. Количеството от 1/3 чаша осигурява около 100 калории, като по този начин се доставя достатъчно енергия, когато бързаме да завършим задачите в краен срок, но имаме нужда да хапнем нещо. Разбира се, препоръчително е пуканките да не съдържат високи количества сол и мазнини.

3. Бадемово масло

Специалистите в областта на храненето препоръчват междинните закуски да са в високо съдържание на протеини, тъй като са най-засищащи.

Един такъв вариант е бадемовото масло, което може да се хапваме в комбинация с плод. Ябълките например могат да се съхраняват в бюрото сравнително дълго време.

4. Бадем и шамфъстък

Друг начин да си набавим протеини от междинните закуски са бадемите. Те са и чудесен източник на фибри. Шамфъстъкът е следващото подходящо предложение за следобедна закуска, но тъй като се изисква повече енергия за консумацията им, порциите обикновено са по-малки.

5. Топки от фъстъчено масло

Те са удобни за съхранение в бюрото и не изискват много време за приготвяне. Необходимо е фъстъчено или бадемово масло, към което да добавим черен шоколад и малко ленено семе. Всичко се смесва добре и се оформят малки топчета, които трябва да се оставят във фризера, докато се втвърдят.

В офиса понякога е трудно да съхраняваме храна. Нека да разгледаме няколко предложения за здравословни закуски, които да консумираме между храненията и които можем да държим в шкафчето…

1. Черен шоколад

Това е една, освен вкусна, и здравословна храна, но само когато шоколадът е черен, а не млечен. Различни проучвания доказват, че той носи много ползи за здравето, включително подобряване на настроението и понижаване нивата на кръвното налягане.

2. Пуканки

Пуканките са чудесен начин да заситим глада между основните хранения. Количеството от 1/3 чаша осигурява около 100 калории, като по този начин се доставя достатъчно енергия, когато бързаме да завършим задачите в краен срок, но имаме нужда да хапнем нещо. Разбира се, препоръчително е пуканките да не съдържат високи количества сол и мазнини.

3. Бадемово масло

Специалистите в областта на храненето препоръчват междинните закуски, които консумираме, да са в високо съдържание на протеини, тъй като те са най-засищащи.

Един такъв вариант е бадемовото масло, което може да се хапваме в комбинация с плод. Ябълките например могат да се съхраняват в бюрото сравнително дълго време.
Свързани статии..

Пуканките – полезни или вредни? Коментари 00
Антиоксидантите в борба със свободните радикали Коментари 00
Протеиновите закуски ни предпазват от диабет Коментари 00


4. Бадем и шамфъстък

Друг начин да си набавим протеини от междинните закуски са бадемите. Те са и чудесен източник на фибри. Шамфъстъкът е следващото подходящо предложение за следобедна закуска, но тъй като се изисква повече енергия за консумацията им, порциите обикновено са по-малки.

5. Топки от фъстъчено масло

Те са удобни за съхранение в бюрото и не изискват много време за приготвяне. Необходимо е фъстъчено или бадемово масло, към което да добавим черен шоколад и малко ленено семе. Всичко се смесва добре и се оформят малки топчета, които следва да се оставят във фризера, докато се втвърдят.

Прочети още на: http://www.puls.bg/health/food/news_22519.html

Свързани статии (по етикет)

  • Закуската е важна за резултатите в училище

    Често се казва, че сутрешната закуска е най-важното ядене през деня. Ново изследване обаче разкрива значението ѝ, когато става дума да се вземат изпити

  • Няколко прости правила на закуска ако искате да отслабнете

    Ако искате да отслабнете, можете да спазвате няколко прости правила на закуска, препоръчва австралийска диетоложка

  • Как да променим закуската, за да отслабнем

    Когато човек реши да отслабва, той може да избира между стотици хранителни режими. Може да се ръководи от съветите на звездите, диетите на звездите, тренировките на звездите, но рядко си даваме сметка, че понякога е нужно да направим само няколко дребни промени в режима си на хранене, за да видим и първите положителни резултати

Оставете коментар

baner

 FB banner