Вторник, 17 Септември 2019
Вторник, 17 Септември 2019
5 неща, с които да си спестим ходенето до фитнеса

5 неща, с които да си спестим ходенето до фитнеса

Много от нас всеки ден си обещават непременно да отидат до залата след работа, в крайна сметка обаче, често става така, че прекарваме вечерта на дивана с нещо вкусно за хапване, книжка или любим филм. 

Представяме ви 5 аксесоара, които ще ви спестят ходенето до залата и ще ви помогнат да поддържате тялото си във форма.

1. Шалте за гимнастика

Тази класика е задължителен аксесоар за всеки, който иска да тренира вкъщи. Най-малкото коремните ви мускули ще ви благодарят, ако прекарвате по 15-20 минути на ден в упражнения. Намерете си подходящо видео в интернет, изгледайте няколко упражнения, които са подходящи за вас и започвайте! След това може да продължите с любимите си занимания, но вече с чиста съвест.

2. Ластици Sling Trainer

Перфектният уред за всички мускулни групи - независимо, дали искате да тренирате за корем, дупе или ръце. Той се състои от ластици и две халки, не заема място и лесно се пренася, така че можете да го сложите в багажа и за пътешествията по време на отпуска. Няма никакви ограничения по отношение на упражненията, които искате да правите с него. Можете да го закачите вкъщи на вратата, на дърво в парка и за да тренирате се нуждаете само от собствената си сила и тежест.

3. Swing trainer

Напрежението, лошата стойка и стресът на работното място са бичът на нашето време. С този фитнес уред за дома болките в гърба остават само лош спомен. Как работи: Бързото разклащане на пръчката се предава чрез ръцете ви в дълбоките мускули на тялото, като по този начин то се тонизира. Новосъздадените мускули на гърба и корема не само намаляват болките в гърба, но и стимулират метаболизма. Има и още един положителен страничен ефект и той е, че съединителната тъкан също се подсилва.

4. Пудовка

Този уред прилича на метално кълбо с дръжка и е идеално за силови тренировки. Докато правиш мускули можеш да заздравиш сърцето си и да подобриш кръвообращението. С това ще оптимизираш и подвижността, бързината и координацията си. Особено подходящ е за тренировки на ръцете и краката.

5. Обръч

Ето как да премахнем досадните мазнини от областта на корема. Извикайте най-добрата си приятелка и си припомнете безгрижните детски дни. Лесните и забавни упражнения с обръч са перфектни не само за тренировки за корем, но и за крака, дупе и гръб. А най-хубавото е, че благодарение на кръговите движения ще се отървете от целулита.

Свързани статии (по етикет)

Оставете коментар