Петък, 06 Декември 2019

ndt banner2

Петък, 06 Декември 2019
Няколко прости правила на закуска ако искате да отслабнете

Няколко прости правила на закуска ако искате да отслабнете

Ако искате да отслабнете, можете да спазвате няколко прости правила на закуска, препоръчва австралийска диетоложка

Денят според Сузи Бърел трябва да започва с изпиването на между 300-500 мл вода за хидратиране след нощната почивка и за задействане на храносмилателната система. Диетоложката препоръчва сутрин да се пие също билков или зелен чай. Кофеинът подобрява метаболизма и подпомага отслабването. На любителите на кафето Бърел препоръчва да го пият без мляко, пише в. "Дейли мейл", цитиран от БТА.

По отношение на закуската съветът на диетоложката е тя да бъде протеинопва за регулиране на нивата на кръвната захар. Стартът на деня с протеини освен това допринася за по-продължително усещане за ситост. Така се избягва похапването на изкушения и допълнителни калории до обяд.

Сузи Бърел препоръчва освен това да се консумират и фибри - до 20-30 грама дневно. Желаещите да отслабнат могат да започват деня със закуска с плодове, добавени към йогурт или овесени ядки. Фибри могат да се набавят и от зеленчуци, трици и пълнозърнест хляб.

Диетоложката не препоръчва денят да започва със сладко, за да се избегнат последвалите пориви за набавянето му. Поради тази причина е добре от сутрешното меню да се изключат продукти като бял хляб, кекс, кифли, подсладени плодови млека.

Свързани статии (по етикет)

Оставете коментар